The Last Journey

   Long time no see huh? I'm fine here. Okay so here i want to share few things that happened to me. So here we go~

   First of all, yay! I'm done with my diploma. Phewwwww! Leganya ghasa. For now aku tak rasa lagi nak sambung study. Nanti lah dulu. Bagi aku cari duit kejap. Bayar PTPTN aku yg dah sedia ada since i'm not from family kaya raya hari2 makan kaya. I had enough ((for now)). Kalau sambung pun aku nk g IPTA kut. Tak pegi IPTS. Mahal beb. Skrg ni semua biasiswa dh kena tarik. Acano???

   Next! No more relationship. Nah! No more play around. Ppl come and go so yeah. For the god sake, memang dah tak nak ada dah buat masa ni. Ingat mcm dh move on tapi tu la still gagal move on rupanya. Dh 3 tahun dah padahal. Tapi tu la. 'Sakit' yang dia bg tu terlalu sakit sampai 3 tahun pun tak fully recover lg. Sbb tak fully recover aku akan keep gagal in my relationship. For now Fik yg terakhir. No more. Sudah2 la tu mencuba. In future tak tau la.  

    Okay, last but not least, mak tiri aku meninggal 44 hari yg lepas. Serangan jantung. Sedih tu memang la sedih. Dia tak besarkan aku tp aku membesar dengan dia. 

    

No comments: