I need a short vacay asap!

Since few days ago aku bebetul nak pegi holiday next month. Next month kan ada cuti CNY. So aku ingat nak g holiday. Dalam negara okay, luar negara pun okay sebab aku punya passport hidup lagi. At first aku nk pegi Langkawi but bcs few reason tak jadi. Then changed to Perhentian also tak jadi. Lastly aku decided nk pegi Tanah Aina kat Raub. Unfortunately, pun macam tak jadi sbb takde sapa nak pegi dengan aku. 

Okay ni bukan sebab aku mengada ngada ke apa tak boleh pegi sorang2 and definately i can lah. Tak ada issue pun. In fact selama ni memang aku travel sorang2 pun even kat overseas. Aku boleh je pusing Amsterdam sorang2. Takde hal la. Tapi bosan la. Kau tengok view, view tengok kau, looking at others pastu meratap sayu dalam hati sorang2. Hahahaha. 

Nvm la Nas. Kau pegi jela sorang2 kau. Kau duduk Tube kat Banting tu pun okay. I just need beach or hutan. Tanah Aina and Tube Banting tu both in hutan. Nak pegi Perhentian or Redang tapi takut rush time. Dulu aku pegi Perhentian sebab koyak putus cinta. Pegi sana sekadar nangis tepi pantai, tengok sunrise, nangis, jalan tepi pantai, nangis, termenung, nangis, tgk sunset, nangis. Basically aku menangis non stop 3 hari kat Perhentian tu. So konon this time nk pegi dengan hati yang sihat and nak have fun la. Tapi tu laaa. Perhentian mana bukak awal tahun. Hahaha. 

Its okay laa. Kita pegi Tube Banting tu je la Nas. Kau pun macam perlukan ketenangan je kan few month ni banyak sangat benda dalam kepala hotak and hati kau tu. Get some rest. Lupakan semua benda. Tapi jangan lupa bulan 3 sekolah ada sukan. Hahahaha. Ouh myb i should go during school holiday masa bulan 3 tu? Cuti seminggu kan. Hahaha. 

So........ ayuh survey!

No comments: