Fucked Up

Fucked up untuk kali ke dua. As ppl know aku dgn jerawat bestfriend since fetus. Few month ago muka aku bebas jerawat. Swear to god muka aku takde sebijik pun jerawat. Tinggal parut2 yg able untuk disorok using light make up. 

It is because aku guna one product malaysia ni. Which product? Cukup la aku kata Ayda Jebat duta dia. So engko faham2 senirik la which product. One day ni aku macam dapat hidayah dari ilahi. Aku teringat orang kata kalau pakai product malaysia ni means kau dh sign contract untuk pakai sampai kau mampos or else kulit kau makin jahanam beyond your imagination. So aku buat keputusan drastik untuk berhenti sekejap.

Tadaaaa! Memang worst nak mati! Naik jerawat sekali banyak2 lps tu menggerutu, merah, coklat hitam semua complete. Naik kat my pipi. Memang kau tak boleh hide pakai make up sbb akan jd mcm ice cream magnum. So memang fakap gila. Nasib baik la aku buat keputusan nk stop lepas gaji. So aku g beli balik my old product (nutox and haba lado). I stop these two bcs expensive la  syiakk. Kalau aku ada sugar daddy lain la cerita. 

So ni kali kedua aku kena dgn malaysian product. So lepas ni takde la kut. memang aku dh tak caya ah. Baik aku beli product kat drugstore. At least muka aku makin elok bukan makin jahanam. Sumpah aku fakap gila masa tgk kulit aku. Dah la aku ni keje yang memerlukan muka persis mistress para datuk2 tua yang gatal. Pastu kulit buat hal memang aku hangenn la. 

Moral of the story never trust malaysian product yang timbang kati tu. Hahahahahaha. 

No comments: